21 June 2012

Excitement Seorang Nenek..

Lepas balik dari kerja semalam, mama ajak aku keluar shopping barang-barang persediaan menyambut baby.. Aku pun ikut jer la, sebab aku pun tak tau nak beli apa. Mama punya lah excited. Macam mama pulak yang nak beranak. Hehe...
Sepanjang kami kat kedai tu, setiap barangan baby mama pegang dengan perasaan geram.. Haha lucu aku tengok mama aku macm tu. Semua barang dia nak beli.. Hehe nasib baik aku ada.. Kalo tak, dah selori kot baju baby yang masih belum tahu jantinanya.. Haha
Selesai shopping, kami balik la rumah. Rupanya mama tak habis geram lagi dengan barang-barang yang dia beli tadi. Hahaha siap buka balik dan belek-belek dengan adik aku.. Lepas tu pegi amik gambar nak show off kat husband aku.. Hehehe
Excited la mama nak jadi nenek! Heee...

No comments: