09 September 2009

Dear Liar...

Aku nak mulakan hidup baru...
Tak mau dah ingat benda2 yang menyeksakan..
Menyakitkan hati...
Yang dah berlaku biarlah berlalu..
Semoga aku tabah menjalani hari2 ku...
Aku harap dia sedar apa yang dia dah buat kat aku
Hanya Tuhan jer yang mampu beri balasan kat dia...
Mulai hari ni aku taknak ambil tahu apa2 pun pasal dia..
Lantak la dia nak kawen sampai 5 pun aku tak heran...
Dia nak couple ngan 15 orang pun aku tak pandang lah!
Sekurang2nya aku bersyukur sangat dapat lari dari masalah ni...
Aku tahu semua ni pasti ada hikmahnya...
Syukur pada Allah... Aku masih di beri petunjuk olehNya..
Pasti ada yang terbaik untuk aku satu hari nanti...
Yang penting sabar dan syukur dengan apa yang ada...
Insya Allah...

3 comments:

cik CumeY said...

Amie..akhirnye amie apdate gak..windu amie!jgn heran dat liar..he just not gud enuf 4 u..selamat berpose Amie! Miss u

adrianna said...

yup ct!! mish u too... i wont turn back to him anymore... kena kuat semangat kan? be strong enuf... u're rite.. he juz not gud enuf 4 me :D....

Unknown said...

Wont turn back to him...