12 September 2009

Final Exam

Hari ni final exam mathematical techniques for my student.....
I hope u guys pass with distinction results!

At first semua pun buat muka cuak jer... Nervous yek kanak2 sekalian?
Hehe... do not worry too much la... You all dah buat yang terbaik kan?
So doakan jer la yang terbaik untuk paper ni...
Insya Allah berkat bulan Ramadhan ni, akan dipermudahkan segalanya... Amin...

Tak sangka lepas jer abis exam semua pun datang kat saya, then mengadu pasal exam hari ni...
Ouuuhh, saya sangat terharu... :( tak sangka korang begitu menghargai Miss Rianna yang kecik ini!
Walaupun banyak lagi yang saya kena improve, tapi saya akan bertahan selagi korang percayakan saya!

Neway, saya sangat sayang kat korang semua!! wahhh I love you all!!

Lepas exam tu, sempat lagi pegi bowling, hangout dengan ary, dhira, muiz dan sue.... fun la u all!
thx ary for the dinner..... sangat sedap sampai tergaru2 satu badan! memang sah tak boleh makan seafood!! :(( tapi sedap! bak kata muiz, malam ni kita cari nahas! hahaha memang betul tu muiz!

lawak la muiz.... saya tak boleh lupa cara u ketawa.... hahaha.... memang saya tak leh lupa sampai saya mati! hahahaa......

thx for everything guys... for now, hidup saya di sni... negara kamu... mcm negara saya juga... saya nak lupakan segala kekecewaan lalu! chewaahhh... it's nothing la... nonsense to remember something annoying rite! saya bahagia di sini!!!!!! syukur alhamdulillah...
here some random picta!! see lah....


















1 comment:

Unknown said...

Siapa muiz... Nama aku memang sudah kena delete ka ami...