09 September 2009

Moments In Time

18hb ni aku nak balik kampung! Raya babe...
Balik ngan Pitt... Depart kak KK airport...
Huwaaahh tak sabarnya nak jumpa Kikiy n Macg...
Rindu sangat2 ngan family aku....

Sedar tak sedar hampir 4 bulan aku di negara orang..
Rindunya aku nak balik rumah...
Jumpa mak, abah, nenek, kikiy, macg...
Aku rindu kat kawan2 n cousins aku gak..
Belle, neil, angah, dilla, iean, siti, dia? Huhu...

Aku happy kerja kat sini..
Senang dengan student2 kat sini...
Macam2 ragam, macam2 perangai... haha
Kat sini dapat kenal Mr. Peter, Kak Ratna, Fitri, Kak Jdah, Dato, Datin, si Tobiin hehe...
Student aku, hehe sayang diorang...

Life aku kat sini? Walaupun sangat sunyi..
Tapi aku terhibur jugak ngan mybest friends aku, Pitt n kak Ratna...
Happy sebab boleh kawan dengan student yang giler2..
Sometimes teringat macam aku dulu2
Nakal jugak... Pegi kelas sebab nak main dengan kawan2...
Datang kuliah sebab nak tengok lecturer cantik, handsome... haha aparaaaa...
Last minutes baru nak buka buku....
Masa nak submit assignment baru terhegeh2 nak cari lecturer...
Buat alasan printer tak ada ink, belum binding, file corrupt...
Pasal tak siap assignment lagi... hahahha....
Kenangan tu memang tak dpt aku lupakan...

Aku harap aku dapat bertahan kerja kat sini..
Selagi orang perlukan aku kat sini..
Aku akan buat yang terbaik...
Dan keep improve quality of teaching...
Ahh... nak sambung buat keja...
Papai!

1 comment:

Unknown said...

Dia?... Bukan aku kann