06 February 2011

Aku Gila Gladiator Shoesss!

mesti ramai tak tau apa tu gladiator shoe kan?? bukan gladiator yang dalam movie tu la!! aku hempuk kang....

Gladiator shoe ni kasut macam zaman purba... tapi dah di moden kan... aku GILA sangat kat kasut macam ini..
really love it! Kasut macam ini adalah trend orang kat DALLAS... tau tak dallas ni kat mana?? cuba korang tanya abang GOOGLE... dia mesti bagi tau... hehehe....  korang bagi la kasut tumit 10 inci pun aku tak heran kalo aku dah terjatuh chenta kat gladiator tu... nak tengok kasut ini macam mana?? tadaaaaa.... :)






Hey hey heyyyyyyy..... jangan you all tak tau.... some celebrities adorning these shoes jugak tau!! antaranya ......

 Miley Cyrus

 Michelle Williams

 Ashley Olsen


Nikky Hilton



hehehe... you... belikan 10 pasang gladiator shoes!! hehehe joke!

1 comment:

Unknown said...

Wowww...high taste bah ni...