05 February 2011

Yesterday Punya Story

Lama tak update blog.. Heee semalam bersamaan 4 February 2011, around 8pm, i went to mum bakery to fill up my stomach. Suddenly this one guy appear! I don't know from where. He asking me where im heading to? I just gave him a signal that i want to go 'there' (kira aku tunjuk ke depan la tu). He offer me to go with him! OH Noooo.... wrong person la brader.... Im not that type of girl! I just walk without saying anything.. But.... he keep following me... Oh my... i feel so scared. Why should he bothering me?? sooo sooo sooooooooo annoying!

OK.. i reached mum bakery. I thought  that guy already gone. So dengan selamba badak aku belenggang balik ke rumah lah. Tiba tiba!!!! Dia ada lagi!! Crazy! He ask for my phone number... but never gave him anything. Biar pun kereta ko BMW 7 series pun aku tak heran la.... aku tak kenal ko...  dia tanya nama aku... im totally blank... aku tibai jer la cakap nama aku SITI.. hahaha... so dia masih keep begging me.. and nak hantar balik umah... "SITI mari lah saya hantar ke rumah" rasa nak tergelak pun ada... tapi kontrol jer dulu... hahahahaha.... aku tolak pelawaan dia baik2.. so aku pun balik lah rumah ikut shortcut. (keta tak leh masuk) selamat lah aku sampai umah...

macam tu lah al-kisahnya... TAMAT


1 comment:

Unknown said...

Siapa tu ami...
Begging...