04 September 2011

Jalan Jalan Raya!

semalam, awal pagi lagi encik pitt call aku. suruh get ready nak pegi serbu rumah orang. dah la tengah mamai. terpaksa jugak gagahkan body pegi bathroom. usai setel semua, aku tunggu en.pitt kat bawah rumah. setengah jam jugak la baru nampak bayang dia.

rumah pertama kami jejaki adalah rumah student kami. saiful haris. en.pitt dan pn.jidah melantak daging kambing tak hengat dunia. aku tak leh. tak berapa gemar itu kambing. hehe lepas kuar jer dari rumah saiful mereka berdua macam kena sawan kambing. hahaha panas kot?

rumah kedua, rumah artis! kawan en.milin. si shanty. pelakon negara brunei kot. ikut jer la. kat sini makan bakso layan diri sendiri. maklum lah dah ramai orang. terpaksa la buat macam rumah sendiri. sebab tak terlayan oleh tuan rumah. tuan rumah sporting giler. 

lepas dari rumah shanty kami teringin nak singgah kat kedai-kedai sekitar kawasan kat sini. hah tengok apa yang aku rembat!!


hohoho... tak dapat cakap apa lah... hehe


ok. lepas dari buang duit :( kami pergi ke rumah big bro. en.radin. actually ada banyak gambar yang diambil. cuma gamabar-gambar tersebut belum sempat aku copy. nanti lah kalau ada kesempatan. 

itu saja la kot hari ni? esok-esok pulak!


PS : perfume ni mungkin akan disedekahkan dekat budak cumil dua orang tu!

1 comment:

Unknown said...

Aku dapat jugak kann... Blue jeans