19 August 2011

Day 1 – Your Favorite Song

Maka, cabaran hari pertama pun bermula..

Oww.. my favorite song? isk malu la nak bagi tahu... aisey.. memandangkan ini cabaran maka terpaksa lah reveal kan. oh ini sangat eksklusif tau!

kenapa aku suka lagu ni? sebab lagu ni best, tenang, new rendition even ada suara back-sound chipmunk, fresh, mendayu-dayu, ketuhanan.. apa pun aku suka dengar lagu ni. dan secara tak malunya aku mengaku ini adalah my favorite song recently. gaaa.. ow lagi satu, suara FS sangat tacing! suke! jangan muntah okey...

nah.. dengar la ye.. sebelum publish entry ni aku dah replay lagu ni empatblas kali! percaya? hahaha


huh... korang minat lagu apa?

2 comments:

Asmahani said...

saya juga ingin memulakan cabaran ini.. hihu..

adrianna said...

bagus2.. teruskan karya anda..