28 August 2011

Day 10 – A Photo Of The Item You Last Purchased

semalam jalan kaki menapak ke Mall sorang-sorang. niat nak kirim duit kat family, maklumlah raya nak dekat. boleh la buat beli beras ka, ayam ka... hehe rindu la pulak nak balik kampung :( huhuhu lepas transfer duit, pikir-pikir nak tengok apa yang patut dibeli tuk berbuka puasa. 

belom sempat menginjak kaki ke tempat orang jual-jual makanan aku terpandang sesuatu yang cantik. lantas dengan selamba kaki aku terdorong ke sana. cesss.. lalu mata aku terpesona dengan kecantikan 'dia' erk.. dalam hati berkata, lepas ni, tangan aku gatal la nak kuarkan duet! sah... duet terbang lagi... alaa.. bye bye sayangku $$$$ :(

so apa yang aku beli? hehe nah tengok resit ni...

 harga?? biarlah rahsia.. hihihi


 apa barang di dalam tu? biarlah rahsia jugak! nak tahu? tunggu bulan 11!


terima kasih www.charleskeith.com


PS : hehehe... dah lama tak shopping sakan!

1 comment:

Unknown said...

Kasitau bah apa tu ami...