31 August 2011

Day 13 – What Kind Of Person Attracts You?

Owh... topik hari ini sangat mencabar! bukan senang nak bagi hints kat orang-orang perasan kat luar sana tu. hehehe... aku ni simple jer. mana yang baik, yang elok, itu lah yang boleh menarik perhatian aku.

maybe i should summarized the character that makes me attracted to...

1. has really great humor sense - it doesn't look like to try a hard thing and keep up a really great conversation. siap leh gelak-gelak lagi kan. best la itu macam.

2. lot of knowledge - sometimes people with a great knowledge is people that do reads. reads a lot and is actually very knowledgeable about things. (apa aku merepek ni?)

3. orang yang cantik/kacak + smart. kadang-kadang, ada yang lawa/hensem... tapi tak smart/bodo!

4. mempunyai rambut yang menawan. boleh cair dibuatnya!

5. loves art! tak kira la dia pandai nyanyi ka, melukis ka, martial arts ka.. yang penting dalam jiwa ada seni! cehh..

6. orang yang penyabar. sebab character itu adalah berlawanan dengan character aku! heh AD ada ciri2 ni..

7. body yang menggoda! sapa yang takde keinginan ini sila jumpa pakar physiology segera!

8. orang yang pandai bergaya/trendy/cerewet = smart. yes i like you.

9. degil + manja + pandai ambil hati... 3 dalam 1... mana nak cari? Even aafis jauh sekali.. AD? tapi dh berpunya.

10. cukup la sikit-sikit. bukan kena bayar pon!! hahaha



PS : betul kata orang, kita hanya mampu merancang, Tuhan yang menentukan! thank you Allah ;)

1 comment:

Unknown said...

Thanks ami... Saat begini aku jugak masih dalam ingatan ko kan... Trima kaseh wahai jiwa ku..