15 August 2011

The Panic Countdown!

yerk!! alamak... kurang dari 100 hari lagi aku nak kawen ngan amad apis... adeyh.. aku rasa macam tak ready lagi ni... rasa nak nangis, rasa cam nak cekik-cekik jer en.amad ni... kenapa lah nak kawen ngan aku time-time camni... hmmm tapi kalo tak kawen, sampai bila dia nak tunggu. nak tunggu dia beranikan diri nak pinang aku sekali lagi? hahaha takkan menjadi kenyataan la jawabnyer... maybe ini ada lah perasaan orang pompuan kot? nervous nak kahwin.. huhu.. lain plak kisah si en.amad, excited der nak kahwin! huhu agaknya kenapa ek? ehehehe... en.amad, en.amad.. kenapa la kau yg jadi pujaan hatiku? heh (sengih sorang2). 

persiapan? hmm satu apa pun takdak.. what?? 3 bulan nak kawen lom buat apa2? heh relaks ler... everything gonna be smooth... ahh... gila aku tak nervous... patutnye aku ada kat Sabah masa ni, uruskan apa yang patut. takkan nak serah sumer tanggungjawab tu kat family... tapi apa nak buat.. dah aku keja kat luar, redha jer la.. takut jer apa yang dirancang tak seperti yang diinginkan. tapi bak kata en.amad, kita kena percaya kat ibubapa kita. mereka pun nak yang terbaik tuk anak mereka... bah iya la kalau kau... huhuhu

so, apa yang aku boleh buat adalah berdoa semoga semuanya akan berjalan dengan lancar walaupun tak seperti yang diharapkan. InsyaAllah.. amin...

p.s: betul ka aku nk kawen ni? something burden me anyway... tak tahu apa future aku? bertahan? sakit?
rimas?? well... kalau pun terpaksa.. hadap lah... siapa lagi nak ko! hahaha

1 comment:

Unknown said...

En ahmad pernah jadik pujaan ko ami...
Aku jeles betul...