29 August 2011

Day 11 – 5 Facts About You

miahahaha! segala rahsia macam nak terbongkar! 5 fakta pasal aku? perlu ke? memandangkan ini cabaran takpe la. bagitau jer la...

1. aku anak sulung - yup! aku kakak kepada dua orang adik yang cute dan cumil! (tak same ke?) kami adalah girls dalam family.

2. tak makan sayur - segala bendasing berwarna hijau, merah, oren atau purple yang berada di dalam makanan aku akan atomatiknya terasing di tepi-tepi pinggan! yes... it's true!

3. tak makan ubat - hehe ni paling liat! memang aku anti dengan segala keturunan ubat. entah kenapa. kalo aku sakit, aku lebih suka minum isotonik dari amik ubat. kalo sakit jer mesti ramai nak jadi doctor aku. hahaha prihatin la kamu-kamu ni. thank you la semua =)

4. tak pernah nyanyi depan orang - aku bet, siapa yang pernah dengar aku nyanyi? ada prove? aku potong lidah korang kalau kata aku pernah nyanyi. kenapa? terok sangat ka aku punya suara? agaknya la kot? hahaha.. yes! i never sing a song in front of peeps. and its soooo true!! kalo nyanyi sorang-sorang dalam bilik pernah la.. aku dengar suara aku macam siti nurhaliza jer? ok. lame joke!

5. pemarah dan pemaaf - aku kuat melenting! suka marah-marah tak tentu pasal. tapi lepas 2 minit marah tu aku rasa kesian pulak dekat orang yang aku marah tadi. last-last aku cool sendiri.

ok.. enough 5 facts about myself. tak leh lebih-lebih.. nanti sumer tahu.. hehe


PS : captain meg, sorry aku pernah gigit ko sampai bengkak dulu, sape suruh flying kick aku! hambek... dua-dua kena sembur ngan abah!

No comments: