16 August 2011

Giveaway... Sape Datang Dapat Hadiah!

nak bagi apa ya untuk tetamu? macam-macam dah yang terlintas di fikiran ni. tapi sesuai ka? mak kata biar lah something yang elegan. apa ya?

bila aku blogwalking aku terjumpa macam-macam idea! yes, sebenarnya aku teruja dengan semua idea itu. rasa macam nak pakai la idea-idea tu. ni aku kongsikan lah sikit apa yang aku jumpa.. semua nya creative and of course la murah.. bajet beb.. aku kan pengantin bajet! ceh..

lovely right. ini custom chocolate wrapper. nice idea la kan sebab guna pictures yang cantik-cantik. nak makan cokelat tu pun macam 'alahai' sayang nye nak makan...


haaa... ni best! boleh jadi pembungkus candy or chocolate ni. sangat creative! nice work. comel pon ye. aku suke sangat idea ni. 


here the pompom flower... boleh sangkut kat pathway, kat tangga atau kat pelamin pon boleh. suke sangat! kalo nak tengok camana nak buat korang leh refer kat link di bawah ni
 
 oww.... the cake is super nice! like the combination color. macam rainbow kan... rasa macam nak buat jugak la. haha comel jer tengok kek tu kan?

5 comments:

Ahada Aihara said...

Ami,

When is the big day?

adrianna said...

hai ahada.. eh sampai ke sini jgak ek.. hehe

my wed on 20nov.. jemput dtg yer.. kad maya jer bleh bg. tak tau alamat la.. :)

Ahada Aihara said...

Ami,

20th Nov... nnt Ahada PM address dekat FB boleh tak?

Hopefully dpt pegi... Blh jln2 Sabah nnt...

adrianna said...

okey ahada... =)

Unknown said...

Aku datang yang di kedah jak kann... Sabah aku nda tau...